Ahad, 23 November 2008

Sick Leave...

Saya sick leave hari ni. Pening dan badan rasa lemah. Macam nak muntah pun ada.

Pagi tadi sempat breakfast dengan Bahtiar dan Aied. Makan laksa kat Koperkasa. Demam-demam pun dapat juga makan laksa. Huhuhu. Bahtiar pun dah 2 3 hari tak sihat badan. Musim demam agaknya.

Bingung rasa hati kerana tidak turun bekerja hari ini. Sepatutnya ada site meeting di Sadong Jaya. Saya dah maklumkan RE saya dan juga Wilver (rakan sekerja) mengenai keuzuran saya untuk tidak dapat datang bekerja hari ini. Wilver menasihati supaya saya berehat saja di rumah.

Selepas breakfast, saya ke farmasi di Semarak untuk membeli ubat dan suratkhabar. Ada isu tentang NGO yang mempertikaikan keputusan fatwa mengenai yoga. Hmmm, nantilah saya mengulas tentang isu di posting yang akan datang. Kepala masih berdenyut. Tak dapat berfikir lagi.

Nantilah saya sambung tulis lagi. Nak rehat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan