Jumaat, 23 Januari 2009

Kerja SPNB!

Alhamdulillah! Asy Syukru lillah! Untuk pengetahuan kawan-kawan semua, saya dah resign dari Perunding Muhandis, dan mendapat kerja tetap di Syarikat Perumahan Negara Berhad (SPNB) Kuching. Alhamdulillah! Allah dah makbulkan doa saya selama ini.

Setelah sekian lama menunggu, akhirnya telah terjawab semua persoalan yang sering bermain di benak fikiran saya mengenai status permohonan kerja di SPNB. Gelisah dan susah hati, demikianlah perasaan saya semasa menunggu jawapan dari SPNB selepas temuduga. Terima kasih kepada sahabat-sahabat saya, Anan, Faizul dan Sir Abeb, krn sering memberi kata-kata perangsang dan dorongan untuk membuat yang terbaik dalam temuduga.

Ok lah, demikian dulu cerita untuk blog saya hari ini. Nak sambung kerja jap, lagipun hari dah akhir, pukul 6 petang. Nak menyeberang sungai Sarawak, kereta parking kat Boyan. Jimat minyak,beb... hehehehehe.

Wassalam

2 ulasan:

  1. samekom..ktk keja spnb nak? sama la dgn kakak kmk..nya baru juak keja sia..eva namanya.. tahniah dgn keja baru..rinduk ati dpt keja best...kmk lom gik..gik carik..mun da dgr keja best kabar2kan la..hehehe..tq n welcome 2 my geng bas skool k..

    BalasPadam
  2. rindok ati dapat keja SPNB ...boleh lah berurusan nak beli rumah lak.tahniah!!!

    salam perkenalan.

    BalasPadam