Selasa, 4 Mei 2010

Testimoni Morhabshi part 2...

Maafkan saya kerana blog ini agak terabai. Banyak cerita nak dikongsikan, tapi buat masa ini izinkan saya buat iklan produk jualan saya.

Minyak Morhabshi jualan saya pada ketika ini alhamdulilah mendapat sambutan yang baik di kalangan masyarakat sekitar Kuching. Malah, ada juga saya menerima pesanan produk ini dari Bintulu. Semoga semua pembeli produk ini mendapat manfaat insya Allah.

Berikut merupakan di antara testimoni yang saya terima daripada pengguna minyak Morhabshi.

"Sakit gigi sembuh.."

Ayah saya menghidap sakit gigi bulan lepas. Mungkin disebabkan giginya yang berlubang, menyebabkan kesakitan dan bisanya menjalar sehingga ke kepala. Pada ketika itu waktu malam, dan ayah sukar untuk melelapkan mata disebabkan kesakitan yang dialaminya. Nak ke klinik gigi, dah tutup. Akhirnya, ayah turun ke bawah dan mengambil minyak Morhabshi simpanan saya dan mencelupkannya dengan tisu, dan diletakkan ke lubang gigi yang sakit. Seperti kunyit bertemu kapur, selang beberapa minit kemudian bisa sakit gigi itu hilang serta-merta. Alhamdulillah.

"Cirit-birit kerana salah makan..."

Kes ini berlaku ke atas diri saya sendiri. Entah kenapa, mungkin kerana 'tersalah makan' semasa di luar, saya sakit perut dan cirit birit. Saya merupakan seorang yang liat nak pergi ke klinik. Natijahnya, saya ambil minyak Morhabshi, titik 2 3 titis dalam air suam dan minum. Alhamdulillah, sembuh.

"Gangguan saka moyang..."

Pernah salah seorang daripada pesakit yang pernah saya rawat, menghubungi saya kerana berminat untuk membeli minyak Morhabshi. Dia membeli sebotol untuk kegunaannya sendiri. Seminggu kemudian, dia menghubungi saya lagi dan membeli sebotol lagi untuk kakak iparnya. Saya bertanyakan pendapatnya tentang minyak tersebut dan alhamdulillah semenjak menggunakan minyak tersebut, dia jarang diganggu saka lagi dan semakinsihat, alhamdulillah.

"Nafkah batin untuk isteri..."

Seorang kawan yang bekerja di Lawas, memaklumkan kepada saya semenjak menggunakan minyak Morhabshi, tenaga batinnya semakin sihat dan mampu bertahan lama ketika bersama isteri. Dia menggunakan minyak tersebut dengan kaedah urut bagi mendapat hasil yang optimum untuk keperkasaan lelaki. Saya hanya tersenyum mendengar cerita nya kerana saya sendiri belum pernah mengalami pengalaman tersebut. Benarlah bahawa minyak Morhabshi boleh dijadikan alternatif kepada minyak dhab yang sukar didapati di negara kita.

Demikianlah di antara coretan testimoni pengguna minyak Morhabshi yang dapat saya paparkan kali ini. Sebenarnya banyak lagi testimoni daripada pelanggan Morhabshi. Insya Allah akan saya paparkan dalam entry yang akan datang.

Tempahan boleh dibuat dengan membuat panggilan ke : 016 8576778 (Asri)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan